Hos Sara^^

Hej, nu är jag med Sara. Vi har inte gort något...!

Men ojoj, vad det snöar. Effe fick hämta oss med bil, alltså när vi skulle till Sara.

Men nu till något helt annat, på fredag ska vi ha övernattning på skolan. Så jag kommer kanske inte skriva något alls på bloggen:( Men jag kommer skriva mer på lördag. Det lovar jag.

Sen har Sara en blogg ni borde kolla;) www.umeagf.blogg.se
Hon tycker den är dålig!!!!

Men ingen har svarat rätt på gåtan. Nu var den svår;)
Om nu vill ha en ledtråd är det: Tårta och ljus. Men det kanske inte blev så mycket lättare.

Nu ville Sara gästblogga:

Mys blogg äger! I fall ni inte följer den, tycker jag ni har gått miste om något, något jätte bra!^^ Mys blogg äger, mer än min!^^//Sara

Ja, det var Sara, nu har jag inget mer att skriva.

Hejdååå!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0