Har ej hunnit skriva!

Hej,♥

Ja, jag har varit på badet idag med Sara. Hon hade fått en katt, den heter Shushi♥!!!! Så sjukt sööt!!! På badet var vi mest i kanibal grytan. Men vi tesstade också att ta oss upp på en grej som fans där, på Holmsunds badet...! Både jag och Sara klarade det.
Vi åt också pommes frittes! Det var gott. Sen efter badet var jag med Sara ett tag. Vi myste med Sushi! Det är bara en liten unge.

Och i morgon ska jag vara med Sara igen. Vi ska med mig hem, vi kanske skulle gå på stan, men hon fick inte:(
Så jag vet inte, men vi kanske går på bubblan eller något, eller jag vet inte... Men efter middagen ska jag vara med Hanna. Om hon kunde. Hon skulle ha gäster. Men hon sa att det kanske skulle gå. Jag tror det! Mer ahr jag inte gort idag!
Hejdååå!!!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha,=)

2010-01-17 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0