Gåta!

Hej! Ja, jag kollade på lite bloggar, där såg jag att vissa hade "Dagens gåta", jag tänkte att jag kanske kan bbörja med det. Men jag kommer kanske inte ha det varje dag, ni måste ju få gissa lite, det gör ni genom att komentera! Så här kommer en gåta, vi börjar med en lätt!

Vad är det som går men aldrig kommer fram till dörren?

Där har ni en gåta;) Och bara så att ni vet finns det 2 svar! Så om ni tar ett av dom så kommer jag skriva det.
Nu vet säkert ni svaret på gåtan. Men jag sa ju att vi börjar med en lätt.

Nu till något helt annat, är det någon av er som vet hur man lägger ut videor, i så fall skriv det gärna på en komentar. Höhö, men nu har jag inget mer att ta upp! Jag återkommer kanske sen!
Hejdååå!!!!        KRAMAR MY!! HEHE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hur har din dag varit? :):) Vi har precis startat våran blogg, så kolla in och kommentera, kram

2010-01-24 @ 02:18:50
URL: http://famousgirlz.blogg.se/
Postat av: ewalill

Ciao! Ja, det var en SVår gåta... Jag tror mig veta att det är klockan... kram

2010-01-24 @ 21:55:13
Postat av: hanna

klockan

2010-01-26 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0