Förlåt;)!

Hej,

Ja som ni har märkt har jag inte skrivigt så mycket, men det är ju inte så kul för er att läsa ett inlägg där det kanske står: Hej, nu gör jag inget, hejdåå!!!!
Det är ju inte så kul. Men i skolan i går hade vi So/No, vi hade medeltiden, hon frågade vad boende är, jag tänkte: Lätt! Något med ett hus!
Men så var det inte, som tur var så vart det inte jag som sa det! Det var något med en vägg...! Sen har jag inte gort så mycket, eller ja, min kusin kommer i morgon, sen var jag med Elin i går, vi tog lite bilder. Sen i dag för typ 3 timmar sedan var jag med Hanna, vi satt i min säng. Och hade tråkigtxD!
Men efter en stud började vi ha lite kul!  Men mer har jag inte att säga!
Hejdååå!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

fin blogg! Titta gärna in på min och min bästis blogg också! :''D

2010-01-23 @ 10:33:19
URL: http://bastisbloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0